Deneyim raporu SRX30 YACHTLINE: Hollanda / Hırvatistan

2-6 kişi
  • Deneyim
    Tarihi

13 Mayıs 2020’de, zorlu korona şartlarına rağmen Kürnach’ta yeni teknemiz Öchsner SRX30 YACHTLINE’ı devraldık. Yeni teknenin eğitimi mükemmeldi ve su sporları ile ilgili uzun yıllara dayanan deneyime rağmen, hala öğrenecek şeylerimiz vardı.

Plüton’umuzu anavatanımıza transfer ettikten sonra, bir hafta sonra Emmerich’te denize indirdik ve oradan Ren, Maas-Waal Kanalı ve Maas üzerinden yeni ana limanımız olan “Plasmolen”e transfer ettik. Kayma, romanorkla mükemmel bir çalıştı. Tüm yapı çok iyi düşünülmüş ve romanork tekneye mükemmel bir şekilde uyuyordu.

Önümüzdeki birkaç hafta Plüton’umuzu kurduk. Teknenin boşluğuna ve manevra kabiliyetine çok şaşırdık ve çok çabuk buna alıştık.

Hırvatistan’a kilitlenmeden sonra

Haziran ortasında Hırvatistan’dan Porec’e gittik. 3.5 t tabancalı geçiş mükemmel çalıştı. Araç çok iyi ve yolda size güvenli bir deneyim sunuyor.

Porec tatildeki evimize taşındık ve önümüzdeki 14 gün içinde Porec, Vrsar ve Limski Kanalı tüm bölgeyi yıldız şeklinde keşfettik. 4 HP dıştan takma motora sahip şişme bot, Yeni özellik olarak ortaya çıktı. Koylarda demirleyip lastik botla karaya çıkabilir veya bölgeyi keşfedebiliriz. 14 günde hava çok güzeldi ve iki gün mektup yazın bir denizimiz vardı.

Arada su kayağına gittik ya da teknenin arkasındaki lastikleri kullandık. Su kayağı asistanı çok yardımcı oldu. Bir hız sabitleyicide olduğu gibi hızı önceden kullanmak için kullanılabilir ve gerisi kendi kendine kendine yapılır.

Akşam birkaç kez yunusları izlemek için denize açtık. Bu deniz memelilerini vahşi doğada bu kadar yakın görmek heyecan verici bir duygu. Bazen aynı anda birkaç yunus gördük ve tekrar tekneye yaklaştılar.

Limski Kanalı zorunlu bir duraktı. Vrsar değişim, karadan yaklaşık 12 km içeriye giden dar bir koydur. Kanalın onun iki yanında dikilitaş yükselir ve İskandinavya’daymış gibi hissettirir. Bu “fiyort” sonunda bir iskeleye veya şamandıralara demirleyebilir ve iki güzel yemek yemeye gidebilirsiniz. Ayrıca burada da yunuslar gördük.

İki hafta çok çabuk geçti

Eğlence dönüşü şiddetli yağmur bizi şaşırttı. Otoyol 10 cm’ye kadar su altındaydı. Teknenin içeriden tamamen kuru kalmasıyla bu muson yağmurunu uygun bir hızda geçtik. Kapüşon tam oturacak şekilde yapılmış ve% 100 koruyuculuğa sahip.

Tatilimizden bir hafta sonra SRX30 YACHTLINE’ımızı Hollanda’ya, ana limanımız olan “Plasmolen” e getirdik. Burada yaz boyunca Meuse, Ren nehri ve IJssel boyunca birçok gezi yaptık. Çeşitli marinalarda demirledik ve geçirdik. Ancak ana limanımıza vardığımızda her zaman mutlu oluruz. Burada kendimizi rahat hissediyoruz ve birçok liman restoranıyla harika bir atmosfer sunuyor. Akşamları her zaman bir kadeh şarap eşliğindeki liman sinemasının tadını çıkarıyoruz.

Sonuç:

BGS Marin SRX30 YACHTLINE ile doğru kararı verdik. Muazzam görüntüleme alan ve iyi düşünülmüş teknoloji mükemmel. Açık denizde seyir özellikleri çok iyi ve sert su tekne için asla sorun teşkil etmiyor.

Motoru ve tüketimi kesinlikle belirtmeliyiz! 280 hp gücündeki Volvo Penta, tekneyi çok kısa sürede uçağa çıkıyor ve çok ekonomik. Hiç bu kadar düşük tüketimine sahip bir teknemiz olmadı ve bu motoru şiddetle tavsiye edebiliriz.

Sonuç olarak, SRX30’umuzdan çok memnunuz ve onu tekrar tekrar seçebiliriz. Tüm Öchsner ekibinin başarılarının devamı dileriz.