Deneyim Raporu SR30 YACHTLINE Ren ve Hırvat Adriyatik

4 kişi
  • Deneyim
    Tecrübeli

Eylül 2016, Friedrichshafen’deki Interboot’u ziyaret ettik, çünkü yeni ve uygun fiyatlı tekne SR30 YACHTLINE’ı görmek istedik. Zaten normal gövdeli bir Drago 29’umuz vardı, ancak tekneyi geniş kirişli gövdeli bir tekneyle değiştirmek istedik. Şık görünümüyle SR30 YACHTLINE hoşumuza gitti ve böylece Drago 29 bir SR30 YACHTLINE aldık.

Mart 2017’de tekneyi teslim alabildik ve ilk olarak Ren Nehri’nde vinçle indirdik. Bu yaz Philippsburg limanında bir rıhtım vardı.

Yaz tatiline kadar birçok hafta sonunu teknede geçirdik ve aynı zamanda Loreley’e çok günlük bir geziye çıktık.

Yaz tatili boyunca, her yıl olduğu gibi, Hırvatistan’da üç haftalık tatil planlandı. Tatilin ikinci haftasında yola çıktık. Hedefimiz Murter adasındaki Jezera idi. Orada tekne yanaştı.
Araba ve römork, üç hafta boyunca limanın dışında kaldı. İlk iki gecemizi alışmak için Jezera’da geçirdik, sonra tur başladı. İlk geceyi paketin içindeki diğer birkaç tekne ile bir koyda geçirdik, ertesi gün Vis’e doğru yola çıktık.

Küçük bir komşu ada Vis’deki mavi mağarayı ziyaret ettik ve sonra yüzmek için harika bir koya demirledik.

Geceyi Vis limanında geçirdik. Orada 29 YACHTLINE ile seyahat eden bir aileyle tanıştık. Tatilin geri kalanında aynı rotayı planladığımız için birlikte gittik. Bir sonraki durağımız, harika demirlemelere sahip güzel bir ada olan Korcula oldu. Korcula şehri mutlak bir zorunluluktur. Ancak, yüksek sezonda birkaç gün önceden orada bir yatak ayırmalısınız, aksi takdirde hiç şansınız olmaz. Sonunda üç gece geçirdiğimiz Dubrovnik’e gittik. Şehir görülmeye değer. Liman şehrin dışındaydı ve akşamları SR30’umuzda kendimizi rahat ettirmekten mutluluk duyduk. Sonra yolculuk tekrar geri döndü. Dubrovnik’ten hemen sonra şiddetli bir fırtına nedeniyle Mljet koyuna gitmek zorunda kaldık. Güvenli bir körfeze gittik ve fırtınanın dışında oturduk.

Jezera’daki tatilimizi sonlandırmadan önce dönüş yolunda son mola yeri Solta’ydı.

Konforlu SR30 YACHTLINE’ımız ile üç haftalık gidiş dönüş tam bir başarıydı ve çok eğlendik.