Deneyim raporu SR30 YACHTLINE Brandenburg / Müritz

4 kişi
  • Deneyim
    gelişmiş

2016 yılında Berlin’de BGS Marin ailesinden SR30 YACHTLINE’ı bulduğumuz “Boot und Fun” sergisini ziyaret ettik. Tekneyi hemen beğendik. Nisan 2017’de SR30 YACHTLINE’ı (“Sandrine S”) siparişi verdik ve Nisan 2018’de teslim alabildik. O gün çok heyecanlı ve bilgilendiriciydi. Devir tesliminden sonra teknemizle Brandenburg’a ilk yolculuk marinamıza gittik.

Brandenburg ve Potsdam Yaz başında küçük turlar yaptık. Confor ve alan harika. İyileştik ve gemide geçirdiğimiz zamanın tadını çıkardık. Yaz mevsiminde havanın güzel olduğu teknemizi yükledik ve yıllık tatilimizi orada geçirmek için Müritz’e gittik.

Müritz’i ve öğütülmüş gölleri keşfettik ve ara sıra demirledik. Çocuklar çok eğlendi. İyi dinlenerek, marinamıza geri döndük.

Bu yaz gerçekten çok eğlendik ve birçok harika gün batımını yaşadık

SR30 Yachtline ile BGS Marin şirketi çok iyi düşünülmüş bir tekne geliştirmiş. Yeni tekne sezonu için şimdiden sabırsızlanıyoruz.