Deneyim Raporu SR25 + 23 -Yachtline- Hırvatistan / İtalya

• Deneyim
    ileri düzey

23 Yachtline

2016 yazında Bayliner’imizle Hırvatistan’ın güzel Rab adasında tatildeydik. Öchsner-boote GmbH & Co. KG şirketinden ilk kez orada haberdar olduk. Eylül 2016’da Interboot’ta Öchsner-Boote firmasının standını ziyaret ettik ve 23 Yachtline’ı daha yakından inceledik. Kısa bir değerlendirmeden sonra, Konstanz Gölü’ndeki Yachtline serisinden bu modele kendiliğinden karar verdik.

Yeni teknemizi nihayet teslim alana kadar bekleme süresi başladı.
12 Mayıs 2017’de nihayet zamanı gelmişti ve yeni bebeğimizi dünyaya getirdik 🙂 Sayın Küffner’ın süper dostça brifinginden sonra, Sayın Öchsner ile pratik kısma geçtik. En iyi hava koşullarında, “CANLI” adını verdiğimiz teknemiz için eğitim gezimiz başladı. Sayın Florian Öchsner sözler ve eylemlerle yanımızdaydı ve bize her şeyi mükemmel bir şekilde anlattı.

Artık teknelerden uzaklaşmanın zamanı gelmişti, işler paketlenip Hırvatistan’a taşınmaktaydı.
Bir gün sonra Krk adasına doğru, 2 1/2 haftalık gidiş-dönüş yolculuğumuzun ve gemideki yaşamımızın başlangıç ​​noktası olan Malinska-Dubašnica’ya gittik.

Seyahat rotası: Malinska-Dubašnica -> Krk -> Rab -> Novalja -> Zadar -> Murter -> Sibenik -> Skradin -> Murter -> Kornati -> Sali -> Premuda -> Mali Lośinj -> Cres -> Malinska- Dubašnica

Aynasız gölden şiddetli yağmura ve bora’ya kadar tüm hava şartlarına sahiptik, ancak “CANLI “ımız her dalgada kolaylıkla ustalaştı. En önemlisi, çok fazla yanal denge ve pürüzsüzlük sağlayan benzersiz WIDE-BEAM gövdesi nedeniyle. Eylül 2017’de ikinci yıllık tatilimize başladık ve Hırvatistan’a Rab adasına geri döndük.Bu sefer sadece birkaç günlük geziler ve kısa geziler planlamıştık, Mali Lośinj, Cres, Krk, Novalij vb. Konforlu Güneşlenme alanımızda sayısız saat güneş ışığı.

SR25 Yachtline

Ekim ayında 23 YACHTLINE’ımızı müşteri hizmetlerine getirdiğimizde, bu fırsatı yepyeni SR25 Yachtline’a daha yakından bakmak için değerlendirdik. Teknolojiyi, daha iyi konforu, birçok küçük detayı, cam kokpiti, “zorunlu sayaç daha fazla”, harika yüzme platformunu veya süper kaputu ve tabii ki 40HP daha fazla gücü gerçekten beğendik. Ve sonunda tekneleri değiştirdik;).

Beklenti arttı …
5 Mayıs 2018’de zaman geldi ve yeni SR25 -Yachtline- en iyi hava ve güneş ışığında teslim alabildik. Sıradan bir sohbetin ardından Main’de bir test sürüşüne çıktık – tüm ekip sayesinde 1000 kişi daha!

Dört gün sonra Bella Italia’ya, Marina Punta Gabbiani’ye doğru yola çıktık. Tekne, SR25 treyler ile sorunsuz bir şekilde taşınabilir. 2 1/2 haftalık tatilimiz sırasında yeni “VIVIAN” ile birçok gezi yaptık, örneğin Trieste – Venedik – Grado – Precenicco – Muggia – Piran veya Umag’a. Çok sayıda istifleme seçeneği sayesinde, iki kişi ile uçakta konforlu bir yaşam sorun olmadı. Her şeyden önce, pruvadaki yastıklı yatma alanı sayısız saat güneş ışığı için kullanılabilir. Soğutma için sağlanan entegre su koltuklu büyük yüzme platformu. Ancak pratik tente, sıcaklık çok sıcak olduğunda da gölge sağlar. Yeni teknemizle yaptığımız bu harika tatil de bir noktada sona erdi.

Şimdi tekrar yelken açmak için sabırsızlanıyoruz. Mükemmel tavsiye ve destek için tüm Öchsner ekibine çok teşekkür ederiz.