DENEYİM RAPORU Almanya 2015’te Drago 29 WB YACHTLINE

• Tecrübe
    Deneyimli

Drago 29 WB teknesinin  Schierstein Limanı’nda 2 Nisan 2015’te teslimi

Florian Öchsner ile 2 Nisan 2015 Perşembe günü saat 09.00’da buluştuk. Sonra puslu havada ve temiz rüzgarda Schierstein limanındaki rampaya gittik. Önce çok işlevsel ve iyi düşünülmüş kumaş çatıyı inşa ettik. Ardından Ren nehrine çıkış da dahil olmak üzere teknenin ilk inişi izledi. Yeni sahibi olarak tekneyi kendim sürmek zorunda kaldım (Sayın Öchsner yorumlarda yardımcı oldu). Bu yüzden limandan dikkatlice Ren Nehri’ne doğru Rüdesheim’a doğru yola çıktık. Bizi 50-70 cm civarında dalgalar bekliyordu. Dalga yüksekliği ve iyi (yan) rüzgar. Ancak  Drago 29, sanki rayların üzerindeymiş gibi koştu  ve yavaşça dalgalara daldı.

Sürüş özellikleri beni ilk andan itibaren çok etkiledi.

Tekneyi teslim aldığımda, bu büyüklükte bir tekne ile yeni başlayan biriydim. Ancak başından beri tekneyle iyi anlaştım. Ayrıca, o sırada tanımadığım bazı tekne arkadaşlarım bana pek çok (pratik) ipucu verdi.

İskeleye bağlı olarak, Drago 29 WB’nin işlevleri hakkında yoğun bir brifing yapıldı.

Öğleden sonra geç saatlere doğru, Bay Öchsner küçük bir kadeh şampanyanın ardından Würzburg’a geri döndü. Biz oğullarımızdan biri, bir arkadaşım ve ben masanın etrafına oturduk arka oturma grubunda, sürücü koltuğunun arkasındaki koltuğa oturduk ve son birkaç saat için hazırlanmaya çalıştık.

Pratikte Drago 29 GENİŞ IŞINLI:

Bunu Nisan ayında Ren nehri üzerinde birkaç gezi izledi. Tekne gücünü gösterdi. Volvo Penta D3 – 220 HP,  düşük tüketimli mükemmel / güçlü bir motordur.

2 Mayıs – 14 Mayıs 2015 tarihleri ​​arasında 6 çocuğumuzdan biriyle Wiesbaden’den Lüksemburg’a bir tura çıktım. Yağmurlu hava, güneşin bir karışımı vardı, her şey oradaydı. Her şeyden önce, Moselle’de yüksek su vardı ve dönüş yolunda hem Moselle hem de Ren Nehri’nde yüksek su vardı. Burada motor ne yapabileceğini gösterdi.

Bu arada, Drago’nun saatte 110 motor saati var. Yavaş yavaş çok güzel bir tekne turu sona eriyor. Bu yıl diğer limanlarda ve koylarda diğer tekne sahipleriyle iyi sohbetler / temaslarla birçok konaklama yaptık.

Gelen pratik kullanımı eğer teknenin GENİŞ-BEAM gövde amacını yaşıyor. Hiç bu kadar iyi tasarlanmış, dengeli, iyi çalışan bir tekne görmemiştim.

Bu arada tekne hakkında çok şüpheci olan eşim Drago 29 WB’den çok etkilendi. 2016 için bir aile bile tatili planlıyor.