Deneyim Raporu: 29 -Yachtline- Rhein / Main

2-4 kişi
  • Seyir Alanı
    Deneyimli

Öchsner’den Drago 22IB ile 3 harika yıl geçirdik ve ardından Interboot’ta yeni bir Yachtline 29 Wide Beam sipariş ettik. 7 Nisan’da sonra zamanı gelmişti. Yeni teknemize göz attığımızda şaşkınlığımızı gizleyemedik: Harika!

Florian Öchsner ile yapılan brifing gezisi, bu teknenin suda ne kadar kolay idare edildiğini gösterdi. Her şey ayrıntılı olarak açıklandı ve hiçbir soru cevapsız kalmadı. Ölçeklerde kısa bir sapmadan sonra (3,5 tonun çok altında, her şey yolunda) tekneyi karavanla eve çektik. Oraya vardığımızda, alacakaranlıkta tekneyi suya indirip limanımıza gittik.

Diğerlerinin ilk izlenimleri önümüzdeki birkaç gün limanımızda, yeni teknenin dışarıdan ama her şeyden önce içeriden nasıl göründüğüne ve işçiliğin nasıl olduğuna dair büyük bir merak uyandı. Ne diyebilirim: Oda düzeni, salondaki tavan boşluğu ve işçilik için sadece olumlu geri bildirimler vardı.

Ağustos ayında, teknemizi ilk muayene için sudan çıkarmak zorunda kaldık (50 motor saati). Burada, Florian Öchsner’in devir teslim sırasında verdiği iyi brifing işe yaradı. Dudak atmak harika çalıştı ve birkaç gün sonra daha da iyi anlaşıldı. Kürnach’a giden ve geri giden otoyolda yolculuk da rahat ve sorunsuzdu.

İkinci tatilimiz bizi Speyer yönünde Ren Nehri’ne götürdü. İnce tekne burada da bir avantaj oldu. Böylece Kleinostheim kilidindeki spor tekne kilitlerini kullanabildik ve bu nedenle çok hızlı ve ticari nakliyeden bağımsız olarak iyi bir ilerleme kaydettik. Ren Nehri’nde bile teknemiz suda her zaman güvendeydi. Bu nedenle, Frankfurt, Mainz üzerinden Speyer’e ve 12 gün içinde rahat bir şekilde geri döndük. Reffentahl ve Eicher See’ye dönüş yolundaki dolambaçlı yollar da dikkat çekiciydi.

Şu anda sezon sonunda saatte 98 motor saatimiz var ve saatte yaklaşık 8 litre tüketimimiz var ki bu, Volvo Penta V6 / 240DP ve bu büyüklükteki bir tekne için saygın bir rakam olduğunu düşünüyorum. Teknemizle gelecek sezonu, rahatlatıcı saatler geçirmeyi şimdiden dört gözle bekliyoruz.