Deneyim Raporu: 20 YACHTLINE 80 HP ile denize – Hırvatistan 2017

3 kişi
  • Deneyim
    Yeni başlayanlar

1.GÜN

Sorunsuz yolculuğun ardından vapuru çok erken Rab’e götürdük. Turkuaz rengindeki su hemen dikkat çekiyor. Bir şekilde sudan karadan göründüğünden çok daha net ve renkli göründüğü izlenimini hemen alıyorsunuz.

Konaklama yerimize kısa mesafeyi sürdükten sonra, kısa bir süre odamıza (sahilden ve rıhtımdan 100m uzaklıkta) taşındık ve yerel koşullara bir göz atmak istedik. Kumsaldaki bayanlar ve ben iskeledeyim.

Daha sonra Rab’den kısa bir süre sonra yola çıktık ve teknemizi tescil ettirdik. İkinci gün vinci koyduk, bu yüzden sahilde keyifli bir gün geçirdik ve erken akşam yemeğinden sonra doğruca yatağa gittik.

2.GÜN

Vinç beklemede. Bunu daha önce hiç yapmadığımız için çok yakında vinçteydik ve her şeyi ilk kez izleyebildik. Günün sonunda, her şeyin nasıl biteceği konusunda daha çok merak duyuyorsunuz. Birkaç dakika sonra ise tekne sudaydı ve biz hemen yola koyulduk.

Kanaldan kısa bir yolculuktan sonra, tekneyi tanımak için Pag’ın doğu kıyısını seçtik ve ilk önce kendimizi 20 YACHTLINE ile tanıştırdık. Hızlı bir şekilde kendimizi güvende hissettikten sonra öğleden sonra Rab’nin kuzey batısına gittik, küçük bir koy aradık ve ilk defa demirledik. Her şeyi yapmanın bizim için ne kadar kolay olduğuna şaşırdık.

Dönüş yolunda bir Öchsner 29’un orada yattığını gördük. (Tatil sırasında sahibini

de tanıdık.)

Akşam ise çok lezzetli Aco restoranına gittik ve eğer deniz ürünlerini seviyorsanız burası tam size göre.

3. GÜN

Hava 35 ° ve neredeyse hiç rüzgar yok. Kahvaltımızın ardından başlıyoruz. Kalkış yaptığımızda, kayıkçılar bize 20 YACHTLINE ile ilgili sorular sormak için yaklaştı. Görünüşe göre tekne fuarın göz bebeklerinden.

Kuzeybatıyı bu kadar sevdikten sonra tekrar bu yöne doğru yola çıktık ve adanın biraz daha etrafını dolaştık. Yalnız bizim için bir koyda, kadınlar oyun oynarken ve şnorkelle dalarken, 20 YACHTLINE’ın harika fotoğraflarını çektim.

4.GÜN

Rab Adası’nı hala bilmediğimiz için bugün tekne kullanmamaya ve kara turuna çıkmaya karar verdik. Kuzeyde San Marino ve Lopar’u gördük. Ve Lopar’daki sığ suda yüzme oyun parkı her çocuk / genç için bir rüya.

San Marino’nun da güzel bir kumsalı ve bazı alışveriş imkanları olurdu. Burada vaktimiz yoktu. Akşam bir restoran arayan bir Öchsner Drago 540’ın yanından geçtik.

1. GÜN

Bugün yine satın aldığımız teknemizle yoldayız. Bütün gün dışarı çıktık ve yüzdük, güneşlendik.

6.GÜN

Sadece yarı dolu bir depoyla geldiğimiz için bugün yakıt ikmali yapmak zorunda kaldık. En son tekneyi kaydettirdiğimizde benzin istasyonunu görmüştük.

9 saat çalıştıktan sonra 65Ltr kullanıldı. (maks. 140 litre) (saatte neredeyse 7 litre) bu yüzden Rab’a gittik.

Burada hoş bir Drago 22 sahibi bizi tekrar tanıdı ve bize 20 Yachtline’ın yeni modelini sordu. Şimdiye kadar, herkes mevcut alan konusunda hevesli ve ilk başta bize tuvalet ve kiler inşa edildiğine inanmıyor.

Yakıt ikmali yaparken, kanalda yatarken gördüğümüz 29 YACHTLINE sahibi ile tanıştık. Avusturya’dan 5 kişilik gerçekten çok güzel bir aile. Yakıt ikmali yaptıktan sonra öğleden sonra kısa bir gezinti ve kısa bir yüzmenin ardından rıhtıma geri dönüyoruz.

7.GÜN

Bu gece yağmur şeklinde hoş bir serinlik geldi. Teknede kısa kontrol. Her şey kuru. Yalnızca hava biraz soğudu.

Gün sakinleşiyor ve Pag’ın kuzey ucundan Lun’a kısa bir alışveriş turunun ardından başlıyoruz. Burada, dünyanın en büyük yabani zeytin ağaçlarından biri (bazıları 1.500 yaşın üzerinde) var ve bir botanik rezervinde görüntülenebilir. Kahve ve dondurmadan sonra tekrar yola çıktık ve 2 küçük ada Dolfin ve Mali Dolfin’e gittik ve orada yüzmeye gittik.

8.GÜN

Bugün yine tekneyle seyahat eden arkadaşlarla tanışıyoruz. Bu yüzden toplam 3 tekne ile güzel bir yer aradık ve orada demirledik. Yanımızda daha fazla çocuk olduğu için, tüm su oyuncaklarını iyi değerlendirebildik ve çocuklar suda kendilerini çok rahat hissettiler. Gün bir anda geçti.

9.GÜN

Konforlu ve rahat teknemizde herkes uzun süre uyudu.

Aynı zamanda bir çocuğu olan (3 yaşında) tanınmış (kayıkçı olmayan) bir aileyi gemiye aldık, ancak kendileri hiç tekneye binmemişti. Birkaç duraklı küçük bir tur yaptım.

Vincenzo’da akşam yemeği şiddetle tavsiye edilebilir. Burada pizza görünür taş fırında hazırlanıyor. Ve yüksek terastan su üzerinde neler olduğunu görebilirsiniz.

10.GÜN

Dolfin ile Mali Dolfin arasında ulaşımı kolay çok sığ bir alan var. Bugün hedefimiz bu olmalı. Daha fazla aksiyon, çeşitlilik ve su altı canlıları ile ideal bir dalış ve şnorkelli yüzme noktasıdır. Öğleden sonra bir kahve içmek ve küçük olanla sahilde tekrar Pag’a gittik.

Yarın Rab’da tamamen dolaşmayı planladıktan sonra, 70 litre daha dolduruyoruz.

11.GÜN

Harika bir hava var. Herkes yataktan çıktığı için saat 9.30’da yola koyuluyoruz. Rab çevresinde dolaşıp Zavratnica Koyu’nda kısa bir mola veriyoruz. Burada su yüzeyinin hemen altındaki bir gemi enkazında şnorkelle yüzebilirsiniz. Gemi II. Dünya Savaşı’nda batmış. Şimdi dolu bir depo ile Goli Otok adasına nişan alın. Eski hapishane adası artık kolayca ziyaret edilebilir. Daha sonra Sahara Plajı’na (çok güzel ve sessiz, geniş kumlu plaja yönlendiriliyoruz. Saat 18:00 civarı iskeleye geri döndük.

12.GÜN

İlk defa, hava durumu tutarsız olarak rapor edildi. Bekle ve gör, bugün sadece kısa vadeli plan yapıyoruz. Uzun bir yürüyüşün ardından sahile gittik ve öğleden sonra Rab kasabasına doğru yürüyüşe çıktık. Hoş bir serinlik ve hareketli sokaklarda dolaşmak eğlenceli. Sudan net bir tanımlama işareti görevi gören çarpıcı kuleye tırmanılabilir. Manzara bir rüya. Şehirde akşama doğru geniş bir eğlence yelpazesi var. Canlı müzik, çeşitli tezgahlar ve mobil bayiler. Burada yemek yemek ve tekne tatilimizin sondan bir önceki akşamının tadını çıkarmak için dışarı çıkıyoruz.

13.GÜN

Stara Novalja’ya demirliyoruz. Burada derin, korunaklı koyda jet ski ve diğer su sporları ekipmanlarını kiralayabilirsiniz. Koyun sonundaki kokteyl bar da tavsiye edilir. Eve dönüş yolculuğumuza 18: 30’da başladık. Yemek yerken geçen akşam bir tavsiyeyi dinledik ve Meslina restoranına gittik (restoranın bütünleştiği bir zeytinlik)

Yemek, çok çabuk geçen harika bir tatil için harika bir son oldu. Burada son kez yemek yemeyeceğiz, bu kesin.O akşam odamızda toplanmaya başladık. Yarın eve dönüyoruz.

14.GÜN

Herkes tekneden rahat bir sabah uyandı ve huzurlu bir kahvaltıya oturdu. En uygun fiyata satın aldığımız teknemiz 20 YACHTLINE ile böylelikle harika bir tatil sona eriyordu,

Güzel tekne ve örnek talimat için Öchsner firmasına teşekkür ediyoruz.

Kesin olan bir şey var, geri döneceğiz

Saygılarımla

S&L

SONUÇ:

Ekipman ve 80HP ile tekne, denizde tatil için kesinlikle uygundur. Saatte 6-7 litre gibi düşük tüketim kendini gösteriyor. Çocuklu 2 yetişkin için alan kesinlikle yeterli ve çocuk sahibi olsak bile tekne yeterli. Hiçbir şeyi kaçırmadık ve güzel köşelerde çok zaman geçireceğimize eminiz.