Deneyim Raporu: 20 Yachtline – Berlin ve Brandenburg

2 veya 6 kişi
  • Deneyim
    Yeni başlayanlar

2018’de SBF’yi karada yaptık ve bir tekne almaya karar verdik. Takip eden kapsamlı araştırma sırasında, Öchsner-Boote şirketinin farkına vardık. Kısa süre sonra dostane bir şekilde karşılandık. Yetkin ve açık tavsiyeler verildi ve aynı gün teklif aldık.

Bir kez uyudum ve sipariş verdim.

Öchsner-Boote şirketinin kesinlikle dakik çalışması sayesinde, teknemizi Nisan ayında bir Çarşamba günü ayrıntılı talimat, test sürüşü, birçok soru ve birçok cevapla aldık. Sonra Cuma günü, iskeleli bir tatil evi kiraladığımız Hollanda’daki Tjeukemeer’e gittik – işte böyle başladı.

Oraya vardığımızda, tamamen yeni başlayanlar olarak, ilk önce tüm gergi kayışlarının, vb. fotoğraflarını çektik, böylece bir hafta sonra tekneyi tekrar treylere sabitleyebildik. İlk kez kayarken, iki Hollandalı kayıkçının yardımına sahip olduğumuz için mutluyduk! Rüzgar ve suyu değerlendirirken de tecrübesizliğimizi fark ettik. İkinci yolculukta rüzgar çok kuvvetliydi ve açık denizlerde olduğumuzu hissettik. Ama yine de teknede kendimizi güvende hissettik.

Artık tekneyi daha iyi tanımak için zamanımız vardı. Kurulum sırasında hem kabinin üstünde hem de kabinde gerçekten geniş saklama alanı bizi şaşırttı. İhtiyacımız olan her şeyi yanımıza alabilirdik. Daha sonra, diğer iki yetişkin ve iki çocukla yapılan yarım günlük gezilerde yeterince yer vardı.

Birkaç günlük geziler yaptık ve suda olmaktan keyif aldık. 80 HP motorla Wannsee’nin üzerinden epeyce geçtik. Yüzme merdiveni de küçük bir koyda bir yerlerde soğuduktan sonra birkaç kez kullanıldı. Tekne gerçekten güzel!

Ağustos ayında birkaç gün yollarda ve teknede kaldık. Yaptığımız bir kaban sayesinde harika uyuduk. Ve gemide tuvalet olması da fena değil. Berlin’in ortasından geçtik, birçok yeni izlenim edindik ve kilitlerde deneyim kazandık. Köpenick’e ve Müggelsee üzerinden Fürstenwalde’ye çocukların doğum günü partisi için (büyükannem ve büyükbabamın tekneyle gelmesi gerçekten harikaydı) ve Brandenburg / Havel’e devam ettik.

Berlin’de yaz aylarında buzdolabında bazı erzak ve soğuk içeceklerin tadını çıkardık. Tekne harika, onunla çok eğleniyoruz.

70 saatlik çalışmadan sonra tekne artık kışlık depoda ve bir sonraki sezonu bekliyor. Bu arada SBF gölünü de yaptık. Şimdi nereye gittiğimizi görelim. Daha güzel turlar bekliyoruz ve Bay Küffner’ı sık sık aramak zorunda kalmayacağımızı umuyoruz çünkü “hala bir sorumuz var”. Teşekkürler Bay Küffner!

Tüm Öchsner ekibi tarafından iyi bakıldığımızı hissediyoruz. Bunun için teşekkürler!