Deneyim Raporu: Deneyim raporu 20 -Yachtline- Bodensee

• Tecrübe
    Yeni başlayanlar

İlk kendi teknemiz

20 Yachtline’ı nasıl aldık? Yıllardır sık ​​sık Konstanz Gölü’nde küçük bir tatil apartmanında bulunduk, ilk birkaç yılda kano olarak güzel şeyler deneyimledik, ancak daha sonra bu tür hareketleri omuz problemleriyle çok fazla sınırlamak zorunda kaldık. Bu yüzden Konstanz Gölü’nü keşfetmenin başka bir yolunu aradık, önce yelken, sonra bir motorlu tekne denedik.

Her zaman daha küçük bir mobil evimiz olduğundan, geçtiğimiz birkaç yıl içinde gittikçe bir alternatif aramaya koyulduk. Mobil evi görecek küçük bir tekne ile değiştirmeyi düşündük. Ayrıca karavanla Fransa’ya sık sık tatile giderdik ve çoğunlukla daha küçük köy yollarında ve neredeyse kaçınılmaz olarak güzel kanallar boyunca ilerledik. Tekne ile böyle bir maceraya atılmak… Hayal etmesi bile güzel.

Constance Gölü’ndeki birçok bayiyi inceledikten ve bu tür bir tekneyi bulmanın o kadar kolay olmadığını fark ettikten sonra, internette araştırma yapmaya gittik ve bulduğumuz modelleri görmek için Düsseldorf’taki “bot”u ziyaret ettik. Öchsner firmasının standına rastladık ve 20 -Yachtline’ı gördükten sonra, bu teknenin hala bir Golf sınıfı otomobilin (1400kg’dan) ağırlık bütçesinde römorkla çekilebileceğine şaşırdık.

Bir sonraki soru ortaya çıktı: Konstanz Gölü’ne nasıl yanaşabiliriz ve hangi ehliyete ihtiyacım var? Bu beklendiği kadar kolay değildi ve tüm bileşenleri tekne suya girene kadar zamanlamak biraz zaman ve enerji gerektiriyordu.

Artık Gaienhofen-Horn’da bir şamandıra alanımız var, ancak önceden hiçbir zaman net olmamasına rağmen, normal bekleme listelerinde bile, ne zaman alacağımızı? İlkbaharda haber geldi, yaşasın, yatağımız var. Daha sonra 20 yatımızı Öchsner-Boote GmbH & Co. KG’den sipariş ettik.

Tekne teslimatı

Tekneyi devralmanın büyük anı yavaş yavaş yaklaşıyordu, birkaç telefon görüşmesinden sonra bölgemizde bir araba kiralama şirketi ve denize indirilmemize yardımcı olan Gaienhofen liman şefi, çünkü orada sadece bir vinç var ve acemiler olarak biz orada deneyimli birinin yanlarında olduğunu görmekten mutluyduk. Sonra çok heyecanlı bir gün geçirdiğimiz Würzburg’a, tekne brifingi, devir teslimi, Bay Öchsner Junior ve Bay Küffner tarafından cevaplanmış 1000 soru, daha sonraki kursta tavsiyelerle yanımızda olan Sayın Küffner oldu. ve aksiyon.

Main’deki ilk kısa yolculuk bir deneyimdi, böyle bir nehir boyunca araba kullanmak, bankanın geçip gittiğini görmek ve trafik sıkışıklığı vb. Hakkında endişelenmemek harikaydı. Ardından Constance Gölü’ne eve giden yolculuk sorunsuz geçti. Oraya vardığımızda, tekneyi kendimiz kaydırdık.

Şey – teorik olarak süreci kafamda tuttum ve bir gün önce Bay Öchsner’den görmüştüm, bu yüzden cüret ettim. Konstanz Gölü’ne ilk kez böyle bir ekiple geri gitme hissi özeldi, ancak bunu başardık, muhtemelen TV için henüz hazır değil, ancak yeni teknede herhangi bir yara olmadan.

Gezilerimiz

Sonra ilk çıkışları öğrendik, bu ilk yılda şamandırayı indirmek gibi tüm adımlar, hatta liman bölgesinden sonra göle yavaş çıkışlar bile bizim için harika deneyimler oldu! Her zaman sevdiğimiz şey, “dışarıda” her zaman sessiz olmamasıydı, ancak kalabalık, aşırı kalabalık yerler veya trafik sıkışıklığı hissi asla ortaya çıkmadı.

Şamandıra alanımız bir doğa rezervinin kenarında ve ilk akşam romantik cennetten haberdar olduk. Hem akşamları hem de sabahları sessizdi, geceleri sadece kurbağaların vızıltısını veya ördeklerin gevezeliklerini duyuyorsunuz, ayın havasından bahsetmiyorum bile … bu harika!

Tekneciliğimizin ilk yılı için harika bir yaz geçirdik, neredeyse hiç yağmur yok, en iyi hava, bu da günün her saati suya girebileceğimiz anlamına geliyordu, bu yıl hiç banyo yapmadık ve yüzme merdiveni sayesinde oldu. 81 yaşındaki annemin gemiye geri dönmesi için sorun değil. Amerika’dan gelen iki torunu da (4 ve 7 yaşlarında) ziyaret için gemiye aldık, büyük olanı “Bu küçük tekneyi seviyorum” coşkusu patladı ve küçük olan kabinde biraz dolandıktan sonra uyuyakaldı. şamandıra alanında saat.

Devam et

Tekneciliğimizin ilk yılında birçok küçük tur yaptık, genellikle gölde birkaç kilometre yol yaptık, hava nedeniyle çok yüzebildik ve aynı zamanda demirleme pratiği yaptık. 3 günlük turumuzda, bizim için biraz maceralı olan Konstanz hunisinden ana göle gittik. Meersburger ve Dingelsdorfer Hafen’de kaldık ve 20 yat hattımızdaki boş yer sayesinde alkollü sobamızla yemek bile pişirdik ve teknede kahvaltı yaptık. Çok güzel günler ve gecelerdi. Çevremizdeki birçok tekneye rağmen, bu iki limandaki sakinlik bizim için hayret vericiydi. Önümüzdeki yıl bu harika deneyimleri yoğunlaştırmak istiyoruz. Sonraki yıllarda Konstanz Gölü’nün etrafını dolaşmak gibi daha büyük turlar planlanıyor.

Saygılarımla Bayan ve Bay. S.