Deneyim Raporu 601 -Yachtline- Hırvatistan’da 2016

• Tekne
    Drago 601 (Yeni 20 Yachtline)
  • Motor
    Honda BF-135 XU
  • Seyir bölgesi
    Hırvatistan
  • Mürettebat
    2 kişi
  • Tecrübe
    yeni başlayanlar

Birkaç yıl boyunca Hırvatistan’a tatile gitmenin keyfini çıkardıktan sonra, 2015’te tatil için Crikvenica’daki Kapitano’da tekne ruhsatımızı aldık. Eve vardığımızda, bizim için doğru tekneyi aramaya gittik. Bunu yaparken Öchsner şirketini fark ettik. Ve böylece Kürnach’a gittik. Oraya vardığımızda tekneye baktık ve 601-Yachtline’a aşık olduk. Buna tam olarak karar vermemiz uzun sürmedi. 8 Temmuz 2016’da nihayet zamanı gelmişti.

Luna’mızı almak için yine Kürnach’a gittik. Tekne hakkında yeni başlayanlar için bile gerçekten anlaşılır bir brifing aldık ve ardından doğruca Main’de bir yolculuğa çıktık. Teknemizi ilk kez

Florian Öchsner’in profesyonel rehberliği altında yönlendirebildiğimiz için muhteşemdi.

15 Temmuz’da nihayet başladık, Hırvatistan’da 3 hafta bizi bekliyordu. Oraya vardığımızda teknemizi doğrudan suya koyabildik ve sonra başladık. Kvarner Körfezi’ndeki Hırvat kıyıları yukarı ve aşağı doğru ilerledik. Krk adasının sahili boyunca, tek kelimeyle muhteşem. Güzel plajları keşfettik ve en güzeline ancak tekneyle ulaşılabiliyordu. Harika bir tatil geçirdik ve Luna’mız bizi her yere güvenle götürdü.

Muhteşem hava ve harika konumlar bu tatili bizim için unutulmaz kıldı.

Bu vesileyle Öchsner Boats ekibine tekrar teşekkür etmek istiyoruz. Sen müthişsin !!!