Deneyim Raporu: 29 Yachtline ile Havel’den Nisan 2017

• Tekne deneyimi
    ileri düzey

Drago 29 Yachtline Geniş Açılı Volvo Penta 220 DPS

Şubat ayı sonunda Kürnach’tan “Yara” ismini verdiğimiz teknemizi devraldıktan sonra, Nisan ayında Werder / Havel’e doğru yola koyulduk.

Geniş aile partinin bir parçasıydı, bu yüzden 4 yetişkin ve 4 çocukla seyahat ediyorduk. Mevsim nedeniyle geceyi gemide geçirmek bizim için hala çok soğuk olduğundan ve gemide 8 kişi ile geceleme kesinlikle biraz fazla iddialı olacağından, kendi iskeleleri olan 2 tatil dairesi rezervasyonu yapmıştık.

Ana limandaki ilk bağımsız kayma çok iyi çalıştı ve Werder’e giden 500 km uzunluğundaki rota, herhangi bir büyük gecikme olmaksızın römorkla kapatılabiliyordu.

Gemi daha sonra Werder’de suya indirildi ve yakıt ikmali yaptıktan sonra, Zernsee boyunca iskelemize kısa mesafeden gidebildik.

Oradan hemen hemen her gün farklı yönlerde tekne turlarına çıktık. Gemideki alan 8 kişi için fazlasıyla yeterliydi ve herkes rahat bir yer bulabilirdi. Tavan kapalıyken, hala çok soğuk olan dış sıcaklığa rağmen (Nisan havası) hızla rahat ve ılık hale geldi.

Böylelikle su üzerinde Brandenburg, Potsdam ve Berlin yönünde tüm alanı keşfetmeyi başardık. Havel’in Potsdam ve Berlin’e iyi bağlantıları olan keyifli manzarası, onu ideal bir iç bölge yapar. Sudaki altyapı da mükemmel. Her yerde sizi oyalanmaya ve dışarı çıkmaya davet eden marinalar ve dinlenme alanları var.

Mahallemiz gölün diğer tarafında köyün dışında olduğundan, akşamları yemek yemek için sık sık tekneyi Werder’e götürdük, burada hem su yürüyüşçüleri için merkezi dinlenme yerinde hem de en sevdiğimiz yerin hemen önünde demirleyebildik. İtalyan restoranı.

Her zaman olduğu gibi 11 gün çok hızlı geçti ve kısa süre sonra eve dönüş yolculuğumuza başlamak zorunda kaldık. Bunun anlamı şuydu: gemi tekrar sudan çıktı, eve karavanda ve orada suya kayarak. Her şey yine sorunsuz gitti, bu da Kürnach’ta Florian Öchsner’in çok güzel ve detaylı brifingi sayesinde oldu.

Volvo Penta dizelinin yakıt ekonomisi çok takdire şayan, bu da saatte birkaç litre ile iç mekanda çoğunlukla kısıtlanmış sürüş tarzıyla yönetiyor. Yani 25 saatten fazla çalışmadan sonra hala tankın yaklaşık 2 / 3’ü doluydu.

Dördümüzün bir sonraki yolculuğa çıkabileceği ve ardından

gemide bir geceleme yapabileceği yaz için şimdiden sabırsızlanıyoruz .