DENEYİM RAPORU Drago 29 YACHTLINE İSPANYA

1-2 kişi
  • Deneyim
    Profesyonel

Interboot’tan sonra Drago 29 Wide Beam Premium Class gösteri teknesini 68 saat ile devraldım!

Bu arada Hollanda’da Roermond, İspanya’da Empuriabrava, Barselona ve Mallorca’ya ulaştım.

Saat sayacı artık 249 saati gösteriyor.

Son tatilim Kuzey Ren-Vestfalya’daki Heinsberg’den doğrudan İspanya 1.389 km’ye oldu.

İlk sabah Drago 29 Wide-Beam’in suya girmesine izin verdim ve aynı gün sahil boyunca yaklaşık 140 km Barselona’ya gittim. Sonra geceyi Barselona’da güzel bir limanda geçirdim.

Ertesi sabah doğrudan Mallorca’ya gittim, 5 saatin biraz altında katettiğim yaklaşık 170 km.

Rahatladım, Mallorca’daki Port de Pollenca limanına ulaştım.

Ertesi sabah Mallorca’yı keşfetmeye başladım. 12 gün sonra geceyi Mallorca’da kayalıklarda geçirdim ve ardından kesintisiz 9 saat 340 km olan Empuriabrava’ya geri döndüm.

Son 40 dakika içinde hava çok kötüleşti, dalgalar birbirine çarptı ve kurtarma kruvazörleri bana doğru gelip bakmak için dışarı çıktılar!

Drago 29 Wide Beam bu konuda da ustalaştı.

Etkileyici dönüş yolculuğunun ardından ertesi sabah eve dönüş yolculuğuna başladım.

Bugün, Drago 29 Wide Beam’i, karavandaki rehberlik rolleri gibi birkaç küçük yardımcı ile kesinlikle tek başıma içeri ve dışarı kaydırıyorum.

Tekneyi birçok ekstra ile kişiselleştirdim. Drago 29 artık tamamen bağımsız.

Drago 29 YACHTLINE ile daha nice harika tatilleri dört gözle bekliyorum.