SR30 -Yachtline- Hırvatistan fotoğraf çekimi video çekimi

Genişlik: 2,55 m
Ağırlık: yaklaşık 3,400kg – 3,500kg

BGS MARİN

Tekne keyfini doruğa çıkaran SRX30 YACHTLINE’a dair kullanıcı deneyimleri, müşteri referansları ve mutlu yolculuk fotoğraflarI huzurlarınızda!

• Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Berlin Wannsee’de Harika Bir Yaz
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Berlin Wannsee Mürettebat: 2 kişi Deneyim: Yeni Başlayanlar 2016 yılının sonunda ortağım ve ben Berlin Fuar Merkezi’ndeki “Boot und Fun” sergisini ziyaret ettik. Sergilenen birçok tekne arasında, özellikle Öchsner’in 29 YACHTLINE modelini beğendik. Ama biz hala…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Bodensee
    Seyahat Bilgileri Tekne  Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Konstanz Gölü Mürettebat: 3-4 kişi Tekne deneyimi: Tecrübeli Geçen yıl kendi teknemizi almaya karar verdik. Ayrıca Friedrichshafen’deki Interboot’u da ziyaret ettik. Orada yer alan ve çok hızlı bir şekilde çekilebilir teknelerin hayal gücümüz için çok küçük…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Bodensee ve Zernsee
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Bölgesi: Bodensee / Zernsee / Saale Mürettebat: 2-6 kişi + köpek Tekne deneyimi: Yeni Başlayanlar O zamanlar ana öncelik, hem eğlence hem de finans açısından kendi şirketinizi kurmaktı. Birlikte Ağustos 2016’da spor tekne ehliyetimizi (1980’den beri karada) aldık….
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Helgoland Yat Gezisi
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: D3-220 DPS Bölge: Tönning / Eider Barajı / Kuzey Denizi Mürettebat: 4-5 kişi Tekne deneyimi: yeni başlayanlar Herkese merhaba! Size Heligoland gezimizden bahsetmek istiyorum. Teknede beş kişiydik. Ailem, ablam ve bir tekne hocası. Teknemiz ile “KarMaViDa” (SRX30 YACHTLINE) denize açıldık. Cesur yolculuk 22…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Ren ve Hırvat Adriyatik
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Bölgesi: Ren ve Hırvat Adriyatik Mürettebat: 4 kişi Deneyim: Tecrübeli Eylül 2016, Friedrichshafen’deki Interboot’u ziyaret ettik, çünkü yeni ve uygun fiyatlı tekne SRX30 YACHTLINE’ı görmek istedik. Zaten normal gövdeli bir Drago 29’umuz vardı, ancak tekneyi geniş kirişli gövdeli…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hırvatistan Gezisi
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6-280 DPS Seyir Bölgesi: Hırvatistan Mürettebat: 4 kişi Deneyim: Yeni başlayanlar Ağustos’taki heyecanlı yolculuğumuz, bu yılın Nisan ayında teslim aldığımız SRX30 YACHTLINE ile başladı. Haziran ayında Main’de yaptığımız 1 haftalık test turumuzla Hırvatistan’daki yaz tatilimize yola çıktık. Teknede geceleme. Stinica Feribot…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Maintour
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6-280 DPS Seyir Bölgesi: Ana Mürettebat: 4 kişi Tekne deneyimi: Yeni başlayanlar Haziran 2017’de SRX30 YACHTLINE sipariş ettik ve almak için sabırsızlanıyorduk. Bu yılın Nisan ayında zaman nihayet gelmişti. Öchsner firmasının verdiği bir günlük eğitimden sonra teknemizi eve götürmek için yola…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hollanda
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Hollanda Mürettebat: 4 kişi + köpek Tekne Deneyimi: Tecrübeli Bizim Rüyamız Hafta sonları birkaç kez Maas göllerine gittikten sonra, artık “Daydream” ile iki haftalık tatilimizin zamanı gelmişti. Kaptan Klaus, Smutje Silvana, iki denizci Katinka ve Antonia…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Wannsee Deneyim Raporu
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Berlin Wannsee Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: yeni başlayanlar Sonunda seni tekrar gördüğümde bir yıl daha geçti ve maalesef sezon bitti; tekne tekrar karaya çıktı. Bu yaz hava kesinlikle “tekneye uygun” olduğundan, teknemizi bolca kullanabildik. Wannsee’ye demirleyen…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Rhein
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 -Yachtline- Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Ren Mürettebat: 2-4 kişi Tecrübe: yeni başlayanlar Mayıs 2018’de Florian Öchsner’in detaylı brifinginin ardından “Mutlu” isimli teknemizi aldık. Baden-Baden marinasındaki rıhtımımıza karavanla transferin sorunsuz geçmesi için her şey mükemmel bir şekilde hazırlandı. Ağırlık da söz verildiği…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hırvatistan / Baltık Denizi
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS / Dizel Seyir Bölgesi: Hırvatistan / Baltık Denizi Tecrübe: Deneyimli Mürettebat: 4 kişi Yeni Tekne İlkbaharda Öchsner-boote GmbH & Co. KG şirketinden yeni teknemiz olan SRX30 YACHTLINE’ı aldık. Zaten bir Öchsner teknemiz olduğu için ne bekleyeceğimizi biliyorduk. Brifing çok…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Güney Hırvatistan
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Bölgesi: Ren ve Hırvat Adriyatik Mürettebat: 4 kişi Tecrübe: İleri düzey Eylül 2016, yeni SRX30 YACHTLINE’ı görmek istediğimiz için Friedrichshafen’deki Interboot’u ziyaret ettik. Zaten normal gövdeli bir Drago 29’umuz vardı, ancak tekneyi geniş kirişli gövdeli bir tekneyle değiştirmek…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Moselle / Bleilochstausee / Dahme
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 240 HP Seyir Bölgesi: Moselle, Bleilochstausee, Dahme Mürettebat: 2 ila 4 kişi Tecrübe: Yeni başlayanlar Üç yıllık bir araştırmanın ve tekne fuarlarına yapılan sayısız ziyaretin ardından, şu anda en büyük çekilebilir tekne olan SRX30 YACHTLINE’ı satın alma kararı nihayet 2018…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Fransız Atlantik Kıyısı
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-170 DPS Seyir Bölgesi: Fransız Atlantik kıyısı Mürettebat: 3-4 kişi Römorklu bir tekne için karar Nisan’da SRX30 YACHTLINE’ı teslim aldık. Ana liman olarak, Bavyera’nın son köşesi olan Kahl am Main’de, Frankfurt kapılarından yaklaşık 25 km uzaklıkta Marina Lässig’i bulduk. Main’de yukarı…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Rhine ve IJsselmeer
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Panorama Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Ren ve IJsselmeer Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: Deneyimli Başlangıç ​​Noktası Oldukça yüksek ve maalesef izin verilmeyen toplam ağırlığı 4100kg olan Crownline 250cr’nin deneyimli römork kaptanları olarak, 8 yıl sonra başka bir tekne almaya karar verdik….
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hırvatistan
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Bölgesi: Hırvatistan Mürettebat: Çoğunlukla 2 kişi Tekne deneyimi: Tecrübeli İlham veren bir tekne: SRX30YACHTLINE Hırvatistan’da bu yılki tekne turu bizi Sibenik’ten Split’e ve oradan da Brac ve Hvar adalarına götürdü. Ama bizim için çok özel bir yolculuktu. Çünkü…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Mecklenburg Lake District
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 240 DPS Seyir Bölgesi: Mecklenburg Göller Bölgesi Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: Yeni başlayanlar Bot shovlar, internet, kataloglar, kurum içi sergiler ve kişisel danışmalar yoluyla ihtiyaçlarımız için ideal tekne arayışımız yaklaşık 10 yıl sürdü. Çekilebilir ve kabinli olması bizim için öncelikti….
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Murter Adası
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: VOLVO Penta 280 HP Seyir Bölgesi: Murter Adası, Hırvatistan Mürettebat: 4 kişi Tecrübe: Gelişmiş İlk görüşte aşk 2019 yılındaki aile tatilimizin seyahat destinasyonu Hırvatistan idi. 2011’den beri Istria ve Dalmaçya çevresindeki bölgelere seyahat ediyoruz. Şimdiye kadar her zaman konaklama olarak bir tatil dairesi…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Rhein / Main
    Seyahat Bilgileri Tekne: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Rhein-Main Mürettebat: 5 kişi (2-8) Tekne deneyimi: yeni başlayanlar Karardan Teslimata Hollanda’da ve Mecklenburg Göller Bölgesi’nde kiralık tekne evlerde geçirdiğimiz iki harika tatilin ardından, kendi teknemizi satın alma fikri doğdu. Kilit noktalar açıktı: Ren-Main bölgesinde yaşadığımız ve…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hırvatistan
    Seyahat Bilgileri Tekne .modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta 280HP benzinli Seyir Bölgesi: Hırvatistan (Korcula’ya Tab) Mürettebat: 2 yetişkin, 2 çocuk Tecrübe: Gelişmiş Yolculuğun 31 Temmuz 2019’da Hırvatistan, Rab Adası, Lopar varış noktası ile başlaması Avusturya’da Gabersdorf yakınlarındaki bir karavan otoparkında bir gecelik konaklama, çok iyi bir operatör ve şiddetle…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Ren ve Hollanda
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta Dizel 220 HP Seyir Bölgesi: Speyer’den Hollanda’ya kadar Ren Nehri (kanal ağı, IJsselmeer) Mürettebat: 2 oğlu olan baba Tecrübe: Deneyimli Ren Nehri’nin uzun ve önemli bir geleneği vardır. Bugün dünyanın en işlek su yollarından biridir. Ren nehrindeki iskele seçimimiz sadece ikamet…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Hırvatistan
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: Volvo Penta V6 280 DPS Seyir Bölgesi: Hırvatistan Mürettebat: 2 yetişkin, 2 çocuk, 1 köpek Deneyim: Tecrübeli 2019 yazında “Daydream” ile Seyahat Raporu 2019 yazında Daydream ismini verdiğimiz SRX30 YACHTLINE ile 4 haftalık Hırvatistan tatilimize başladık. Kaptan Klaus, Smutje Silvana, iki denizci Katinka…
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Neckar / Hırvatistan
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: SRX30 YACHTLINE Motor: D3-220 hp dizel Seyir Bölgesi: Necker ve Hırvatistan Mürettebat: 4 kişi Deneyim: Tecrübeli SRX30 YACHTLINE ile ilk yıldan sonra ikinci sezonumuzu dört gözle bekliyorduk. Daha da bağımsız olmak için kış boyunca bir fotovoltaik sistemi kurduk. Tekneyi kışın depolamadan sonra Neckar’da test ettik. Her…
  • Deneyim raporu SRX30 YACHTLINE: Hollanda / Hırvatistan
    BGS Marin SRX30 Yat Hattımız ile doğru kararı verdik. Muazzam miktarda alan ve iyi düşünülmüş teknoloji mükemmel.
  • Deneyim Raporu: SRX30 YACHTLINE – Brandenburg / Müritz
    2016 yılının sonunda Berlin’de BGS Marin ailesinden SR30 -YACHTLINE- bulduğumuz “Boot und Fun” sergisini ziyaret ettik.