DENEYİM RAPORU: 29 YACHTLINE – Hırvat Adaları

• Seyir Bölgesi: Hırvat adaları
  • Mürettebat: 2 kişi
  • Tecrübe: Deneyimli

Yaz tatilini denizde geçirmek, Hırvatistan’ın adalarını, koylarını, marinayı ve limanı keşfetmek… 29 YACHTLINE’ı almaya karar verdiğimizde aklımızda bu rüya vardı!

2012’den beri bu hayali kuruyoruz! Bu yaz 29 Yachtline’ı Tuna’dan Hırvatistan’a dördüncü kez taşıdık. Başlamadan önceki gün, odayı temizledikten sonra, her yıl olduğu gibi Krk’a doğru yola çıktık. Ve her yıl olduğu gibi biz de “uzantımızın” boyutuna inanılmaz bakışlar izledik.

Tamamen karmaşık olmayan bir yolculuğun ardından 80 ila 90 km / s hızla hedefimiz olan Marina Punat’a ulaştık.

Oradan Hırvatistan adalarında 3 haftalık tatilimize başladık. Bu yılki gezimizin en güney noktası Solta adasıydı (geçen yıl Dubrovnik’e döndükten sonra). Primosten, Sibenik, Dugi Otok vb. Üzerinden zorunlu son durağımız Cres’in güney ucundaki Kolorat koyuna rahat bir şekilde geri döndük.

Harikulade güzellikte bir yolculuğun ardından, her yıl olduğu gibi bizi sakin ve fırtınalı denizlerde güvenilir bir şekilde taşıyan sadık 29 Yachtline’nı karavana yükledik.

Ertesi gün eve giderken 2016 tatil yılı için planlar yapıyorduk.