Deneyim Raporu: 29 Yachtline – 750km ile 2 hafta

Mürettebat: 3 kişi

Tekne deneyimi: yeni başlayanlar

Drago 29 WB – 2 haftada 750 km sürüş mesafesi

1-15 Ağustos arası gemide yaşam Temmuz’un son akşamı arabayla Wiesbaden’e gittik, gemide bir gece kaldık ve doyurucu bir kahvaltının ardından sabahın erken saatlerinde Drago 29 WB ile başladık. Yaklaşık 3 saat sonra, yavaş bir yolculuktan sonra Koblenz kilidine ulaştık. Güler yüzlü kilit bekçisi, telsiz konuşmamızın ardından bizim için bir kilit odası açtı ve durmadan açık kilit odasına girdik.

ImageImageImageImage

ImageImageImage

Akşama doğru Polch limanındaki Traben Trarbach’a vardık. Her zaman olduğu gibi orada çok samimi karşılandık. Örneğin, demirleme konusunda yardım tabii ki orada bir meseledir. Liman şefi Hanne Polch bize hemen taze çekilmiş bir bira koyuyor ve hemen orada bulunan kayıkçılar ile görüşüyoruz.Bu arada, gezimizde aradığımız tüm limanlar için her zaman çok samimi bir karşılama yapıldı. Bazı bağlantı noktaları yerel olarak yönetilmez. Sorun değil, çünkü her liman müdürü bize nerede iyi yemek yiyebileceğimiz konusunda ipuçları verdi.Limandaki tüm misafirlerimiz arasında özellikle Susanne ve Stefan’a sempati duyduk. Tanışmamızdan birkaç hafta önce, benzinli motorlu Drago 29 WB’lerini aldılar. Teknelerimizde çok oturduk Şarap içtim ve yedim. Önümüzdeki günlerde birlikte çok şey yaptık. Biz de önümüzdeki 12 gün boyunca birlikte küçük lahana turşusu turu yapmaya karar verdik. Bu harika bir fikirdi. Birbirimizi çok iyi tamamladık

ImageImage

Drago 29 ile geriye doğru yaratmak hiç sorun değil. Önümüzdeki 2 gün bize değişken hava koşulları getirdi. Yine de, özellikle sabahları bize her zaman taze kruvasan ve rulo verildiği için, bundan etkilenmedik. Standart masa ile karşılaştırıldığında, bu şık şekilli masa, gemide rahat bir yaşam için bol miktarda alan ve hareket özgürlüğü sunar.

ImageImage

Batarya her zaman yanında taşıdığı kitaplara bakarak yatağını korur. Özellikle, geceleme konaklamamızı planlamaktan sorumludur.Niderviller limanına vardığımızda, birlikte akşam yemeği yemek için Auberge du Tannenheim’daki köye gidiyoruz. Orada yemek ve atmosfer çok iyi. 11 Ağustos ve yolculuğumuz yavaş yavaş sona eriyor … Ertesi gün Niderviller’den Arzviller’deki eğimli asansöre doğru ilerliyoruz. Oraya varmadan önce 2 tüneli geçmemiz gerekiyor.

ImageImageImageImage

ImageImageImage

Oluk kapısı açıldıktan sonra Arzviller’den eğimli asansörün alt kısmına gidiyoruz. Bir sonraki hedefimiz şimdi Saverne.

ImageImage

Susanne ve Stefan bir gecede Saverne limanında kaldılar. Saverne’nin kilidinden güzel çiçek aranjmanlarını ve birçok izleyiciyi geçtik. Saat 19: 00’da kilitler kapanana kadar tenha ve ıssız bir marinaya gittik ve oraya demirledik. Yerel süpermarkette biraz alışveriş yaptık. Drago 29’da çok hoş bir akşam ve güzel bir gece geçirdik.

Ertesi gün sabah erken saatlerde “marinadan” ayrılıyoruz. Ren Marne Kanalı’ndaki son bir kilit, Strazburg yönündeki bir döner köprüyü geçerek.Image

Tekneden Avrupa Parlamentosu’nu görüyoruz ve ardından Ren Nehri üzerindeki kuzey kilidinden Wiesbaden’e dönüyoruz zurück nach Wiesbaden.ImageImageImageImageImage

Drago 29 WB ile çok güzel bir tekne turu sona erdi. Öchsner ekibinden çok güvenilir ve her şeyden önce çok pratik bir tekne aldık. Bu takımyıldızda birbirini tanımayan bir teknede üç adam, bu harika teknede çok uyumlu bir zaman ve harika tatil günlerini birlikte geçirdiler.

Yıl boyunca diğer liman ve koylarda kaldık. Özellikle Ren Nehri, Moselle, Saar, Saar Kanalı ve Ren-Marne Kanalı’ndaydık. Diğer kayıkçılar ile birçok güzel sohbet ve yeni temaslar yapıldı. Traben Trarbach’ta tanıştığımız Susanne ve Stefan burada özellikle dikkat çekicidir. Aynı zamanda bir Drago 29 WB’nin de sahibisiniz. Dragos 29 WB ile Traben Trarbach’tan Saverne’ye gittik.

Öchsner çok iyi düşünülmüş bir tekne yaptı ve çok fazla söz vermedi. Kesinlikle heyecan duyuyoruz ve Öchsner ailesini ve ekibini tavsiye etmekten mutluluk duyacağız. İleride çok uzun bir bağlantımız olmasını dilerim. Her şey uyuyor ve bugün, ben direksiyonda olmadığımda, şimdiye kadar benden gizli kalan daha küçük ama çok işlevsel detaylar keşfediyorum.