29 YACHTLINE

Boy: 9,05m
En: 2,55m
Ağırlık: 3.350kg – 3.500kg

Şık ve kullanışlı yapısıyla kullanıcıların tercihi olan 29 YACHTLINE deneyimlerini paylaşmak isteyen müşterilerimizin referanslarını ve resimleri karşınızda!

• DENEYİM RAPORU: Almanya 2015’te Drago 29 WB YACHTLINE
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta D3-170 DP Seyir Bölgesi: Schiersteiner Hafen Mürettebat: 2-4 kişi Tecrübe: Deneyimli 29 Yachtline Teknesinin Schierstein Limanı’nda 2 Nisan 2015’te Teslimi Florian Öchsner ile 2 Nisan 2015 Perşembe günü saat 09.00’da buluştuk. Sonra puslu hava ve temiz rüzgarda Schierstein limanındaki rampaya gittik. Önce…
  • DENEYİM RAPORU: 29 YACHTLINE – Hırvat Adaları
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta Dizel D3 – 170 DP Seyir Bölgesi: Hırvat adaları Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: Deneyimli Yaz tatilini denizde geçirmek, Hırvatistan’ın adalarını, koylarını, marinayı ve limanı keşfetmek… 29 YACHTLINE’ı almaya karar verdiğimizde aklımızda bu rüya vardı! 2012’den beri bu hayali kuruyoruz! Bu yaz…
  • DENEYİM RAPORU: Drago 29 WB YACHTLINE / Jesolo-Porec-Medulin-Cres-Mali-Losinj-Rab-Krk
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Alanı: İtalya Mürettebat: 2 kişi Tekne deneyimi: ileri düzey Sevgili Öchsner ekibi, 6,5 m uzunluğunda bir tekne ile 3 yıl geçirdikten sonra riski aldık ve uzun bir aramanın ardından bir 29 Yachtline almaya karar verdik. 3 Haziran 2015’te,…
  • DENEYİM RAPORU: 29 YACHTLINE – İspanya
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DPS Seyir Bölgesi: Roermond / Hollanda, Empuriabrava / Barselona / İspanya, Mallorca Mürettebat: 1-2 kişi Deneyim: Profesyonel Interboot’tan sonra 29 Yachtline Wide Beam Premium Class gösteri teknesini 68 saat ile devraldım! Bu arada Hollanda’da Roermond, İspanya’da Empuriabrava, Barselona ve Mallorca’ya…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE 2016
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Wide Beam Motor: Volvo Penta D3 – 220 DPS, dizel Seyir Bölgesi: Ren Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: Deneyimli Kürnach’ta 29 Yachtline WB teknesinin 14 Nisan 2016’da Teslimi Sevgili Öchsner ekibi, Öncelikle yeni teknemiz 29 Yachtline Wide Beam’in hızlı ve doğru teslimatı için çok teşekkür ederiz….
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Hırvatistan ve Tuna
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta D3 – 220 DPS Seyir Bölgesi: Hırvatistan / Tuna Mürettebat: 5 kişi Tekne deneyimi: Deneyimli 2016 baharında yepyeni şık teknemiz 29 Yachtline’ımızı devraldık. Heyecanımız inanılmazdı çünkü sürüş özelliklerini sadece test raporlarından biliyorduk. 220 beygirlik dizel motorun performansı ve akıcılığı bizi olumlu…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE ile Havel’den Nisan 2017
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta D3–220 DPS Yelken alanı: Havel Mürettebat: 8 kişiye kadar Tekne deneyimi: ileri düzey  29 Yachtline Geniş Açılı Volvo Penta 220 DPS Şubat ayı sonunda Kürnach’tan “Yara” ismini verdiğimiz teknemizi devraldıktan sonra, Nisan ayında Werder / Havel’e doğru yola koyulduk. Geniş aile…
  • Deneyim Raporu: 29 Yachtline – 750km ile 2 hafta
    Seyahat Bilgileri Tekne: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta D3-220 DP Seyir Bölgesi: Limeshain ve Wiesbaden Mürettebat: 3 kişi Tekne deneyimi: yeni başlayanlar Drago 29 WB – 2 haftada 750 km sürüş mesafesi 1-15 Ağustos arası gemide yaşam Temmuz’un son akşamı arabayla Wiesbaden’e gittik, gemide bir gece kaldık ve doyurucu bir…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Rhein / Main
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta V6 240 DPS Seyir Bölgesi: Ren ve Main Mürettebat: 2-4 kişi Seyir Alanı: Deneyimli Öchsner’den SR20 ile 3 harika yıl geçirdik ve ardından Interboot’ta yeni bir Yachtline 29 Wide Beam sipariş ettik. 7 Nisan’da sonra zamanı gelmişti. Yeni teknemize göz attığımızda…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Ren ve Ren / Marne Kanalı
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline WIDEBEAM Motor: Volvo Penta D-3 220 Seyir Bölgesi: Ren / Marne Kanalı Mürettebat: 2 kişi Tecrübe: Deneyimli Mayıs ayında, havanın hala serin olduğu Ludwigshafen’den, Cuma öğleden sonra (yaklaşık 350 litre dolu bir dizel deposu ile) yola çıktı ve Baden-Baden’e doğru devam ettik. Orada misafir…
  • Deneyim raporu: 29 YACHTLINE – Hırvatistan Gezisi
    Hırvatistan’a eşlik ettim ve çok eğlenceliydi. Ağustos 2017’de bir römork ve tekneyle Biograd’a gittik ve Marina Kornati’deki eski teknede olduğu gibi (neredeyse boş bir tankla), vinçle yükledik, sonra yakıt doldurduk ve orada bir gece geçirdik. Buradan Dubrovnik’e gittik, yaklaşık 420 km. 3 gün ACI marinasında, burası Dubrovnik’in biraz dışında, çok…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Hırvatistan ve Tuna
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 Yachtline Motor: Volvo Penta V6 225 DPS Seyir Bölgesi: Tuna ve Hırvatistan Mürettebat: 3 kişi + 2 köpek Deneyim: yeni başlayanlar Merhaba sevgili Öchsner ekibi, Nisan ayında hayalimizdeki teknemizi 29 Yachtline’ımızı aldık ve doğruca Tuna Nehri’ne getirdik, orada kalıcı rıhtımımız var. Yaz aylarında yeni teknemizle…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Ana, Tuna ve Ren
    Seyahat Bilgileri Tekne: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta 280 HP Seyir Bölgesi: Ana – Tuna – Ren Mürettebat: 2 kişi Tekne deneyimi: yeni başlayanlar Teknemizi Alıyoruz 15 Haziran 2018, öğleden sonra 2 civarında, 13 Haziran 2018’de Zugspitze’de evet dedikten sonra Öchsner şirketine varıyoruz. Geri kalan eşyalarımızı Öchsner şirketinin bir salonunda…
  • Deneyim Raporu: 29 Yachtline – Bodensee
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta Seyir Alanı: Konstanz Gölü Mürettebat: 2-4 kişi Deneyim: yeni başlayanlar 29 –Yachtline  ile gerçekten iyi anlaştık. Yeni teknemizin konforu ve alanı bizi kesinlikle ikna etti. Bu tekneyi satın alarak her şeyi doğru yaptık ve başkalarına tavsiye edebiliriz. İlk yazı güzel Konstanz…
  • Deneyim Raporu: 29 Yachtline – Baltık Denizi
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 YACHTLINE Motor: VOLVO Penta 280 HP Seyir Bölgesi: Baltık Denizi Deneyim: ileri düzey Yeni tekneye giden yol Öchsner Boote şirketi ile 2018 sonbaharının sonlarında ilk temastan çok iyi istişarelere, özel isteklerimizin uygulanmasına ve Temmuz 2019’da ayrıntılı açıklamalar ve brifing gezisi ile zamanında teslimata kadar her…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE – Mosel
    Seyahat Bilgileri Tekne Modeli: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta 280PS Seyir Alanı: Moselle Mürettebat: 2 yetişkin, 1 genç, 1 border collie Deneyim: yeni başlayanlar Kürnach’a tavsiye üzerine Hafta sonları ve tatilde kalabileceğimiz daha büyük bir tekne arıyorduk. Tavsiye üzerine, 29 YACHTLINE’ı incelemek için Haziran 2018’de Kürnach’a gittik. O kadar sevdik…
  • Deneyim Raporu: 29 YACHTLINE Ren / Hollanda
    Seyahat Bilgileri Tekne: 29 YACHTLINE Motor: Volvo Penta 280 HP Yelken Bölgesi: Ren / Hollanda Mürettebat: 2 kişi Tekne deneyimi: Gelişmiş 19 Mayıs 2019 Pazar Saat 11: 00’de Ren Nehri üzerinde 442. km’de Motor Yacht Club Worms’tan ayrılıyoruz. Hafif bulutlu ve 17 °. Eicher See ve Oppenheim benzin istasyonunda mola…